Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Piramiden. Meer weten? Ontdek meer
Dave
14 jun 2026 om 1:48
Bestelling incompleet, restaurant onbereikbaar. Durum was mega nat. Zou hier niet nog een keer bestellen
D
14 jun 2026 om 1:48
Bestelling incompleet, restaurant onbereikbaar. Durum was mega nat. Zou hier niet nog een keer bestellen
Ron
30 mei 2026 om 23:04
smaakte weer goed.
Naomi
23 mei 2026 om 23:32
De Turkse pizza’s smaakten goed. Helaas kregen we het verkeerde ijs, maar deze was ook lekker.
Ronald
22 mei 2026 om 23:17
Is die bezorger gevallen ofzo alles ligt overhoop en geen knoflooksaus er bij terwijl wel besteld
Mark
22 mei 2026 om 22:34
altijd heerlijke shoarma
Onbekend
22 mei 2026 om 19:30
Lekker en warm
Marijke
18 mei 2026 om 20:07
eten was net als de service goed.
Onbekend
5 mei 2026 om 19:26
zeker goed verpakt, en lekker bezorger had iets moeite met ingang vinden maar vooruit
Kanon
4 mei 2026 om 20:45
Spareribs waren weer heerlijk zoals altijd.
Kaspar
2 mei 2026 om 23:36
Lekker snel
Marcel
28 mrt 2026 om 21:52
Meneer gaf aan dat er geen extra kaas op de bestelling kon, prima, ik bestelde een grote kapsalon kebab; echter is het bakje voor de helft gevuld+ weinig kebab zelf. Zo kan ik het ook, bestel je een groter bakje maar ga je het niet vullen. Weegt ook niks